THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 21-Dec-2006 10:42 Email | Share | Bookmark
The Reception Jeff & Rhina

mula-mula kita tacap dulu k
lukisan dan tacap kita lum siap lagi niee
best2 bler plak turn aku nie..rhina jek
baru 30%
dulu dia laa kekasih awal aku skrg jadi akhir
 
perhhhh dah rupa i nie mcm ikan mas
jeng2 dah siap
rhina ade bela kucing dalam bilik..
aduh... slow2 kak pedih mata nie
pe mcm geng ade mcm hulubalang
haaa dah jadi ulu balang kena pakai keris
 
 
crown 4 princess rhina
hyyeee hang tuah.. eksyen jeff
ok dah nak gerak nie...
M tiga bintang
langkah pertama bukak pintu
langkah ke-2 turun kaki
relaq jeff.. ko kena cool sikit
 
kawan-kawan rhina


Ribuan Dan Jutaan terima kasih buat sepasang pengantin kita si jeff dengan rhina.. reception yang berlangsung di Dewan puspanita kuala Lumpur. Dari mula di kg pandan konvoi ke Dewan puspanita.. Best tengok muke jeff ceria selalu.. tau laaa dah lepas kan.. Tq gak kat rhina.. lepas nie.. rhina pindah ke melaka jadi suri umah sepenuh masa... masak untuk jeff sedap2 k.... apapun Selamat pengantin baru untuk korang berdua daripada CS Team k

UDEYISMAIL
Junior Photographer
Candid Syndrome
+6012-2723510
udeyismail@yahoo.com
http://www.udeyismail.com
http://www.candidsyndrome.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net