THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 26-May-2007 17:51 Email | Share | Bookmark
Potraiture jebat & frens, Kuala Terengganu

 

aku bukan sajerr photographer tapi aku leh ajar orang melompat


Hari first aku sampai.. diorang nie semua bawak aku gie masjid terapung kuala Terengganu, nak diikutkan aku sampai dulu dari diorang,diorang lambat sebab guna jalan darat aku pulak guna jalan angin tu sbb sampai cepat..sampai jek airport ade org pick up g rest house kat KT.. nak tunggu jebat sampai lambat lagi.. terpaksa kuar sarapan dengan abg dia kat KT.

Dah sampai jebat dengan kawan dari kl ,, siap mandi semua terus g Masjid terapung kebetulan nak tgk dulu masjid terapung mcm mana..kat belakang masjid plak ade pantai.. so pe lagi aku guna sebaik2 pantai tu.. aktiviti mengajar kanak-kanak melompat dengan berlari.. hehe. next gambar korang akan aku post x lama lagi.. so tunggu yekk bagi laluan kat jebat dulu nie kira intro untuk korang semua


UDEYISMAIL
Senior Photographer
Candid Syndrome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-2723510
udeyismail@yahoo.com
Http://www.udeyismail.com
YM : student_critical


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net