THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-Mar-2008 06:05 Email | Share | Bookmark
Nazri & Azian : Coming Soon

 




Finally Kawin Jugak kawan aku sorang nie.. seronok tengok kawan2 dah kawin nie.. tapi terasa jugak mcm hilang sorang kawan baik la.. sebelum nie kami memang dah kawan baik dari waktu belajar sampai laa sekarang.. nie pertama kali ambik gamb wedding member sendiri.. seronok dan senang buat keje.. rase sedih tu bler terasa lepas abis majlis.. aku rase semua kawan-kawan yang dtg pon mmg terasa laa.. diantara kalangan kawan aku yang dah kawin.. Nazri aku kenal pon dah lama.. lepas nie nak kuar pon agak terbatas laa.. sbb kena paham orang dah kawin.. x leh keluar sesuke jek.. pepun utk majlis reception aku akan upload.. Untuk kawan-kawan Thank sbb datang Majlis Nazri.. ade yang aku dah 5 thn x jumpa.. jumpa kat jugak kat majlis tu.. pepun aku tunggu giliran korang plak... k

UDEYISMAIL
Senior Photographer
Candid Syndrome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-2723510
Email : udeyismail@candidsyndrome.com
Official Website : http://www.udeyismail.com
Photo Stock : http://www.flickr.com/photos/udeyismail
YM : student_critical


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net