THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 1-Apr-2008 18:35 Email | Share | Bookmark
The Reception Faizal & Mas, Tropicana Golf Club








Sebelum nie x client aku shahrul & Shafril yang kawin.. kali nie Faizal jiran diorang plak yang kawin.. selang 1 bulan jek.. Duk borak Dengan Mas rupa2 x lari banyak laa sebab dia ramai kenal orang yang aku kenal masa sekolah dulu.. Tak sangka plak leh jumpa kat situ.. Pepun Tahniah laa kat Korang Berdua.. Kami Kat CS ucapakan Selamat Pengantin Batu

Minggu Depan dah start p holiday Seronok plak g jalan ramai2 nie mcm rombongan sekolah plak.. pepun ambik masa untuk rehat tu pentingkan.. lepas balik dari Bali .. Insyallah nak balik kampung untuk rehat 4 hari mcm tu.. dah lama x balik dan ambik masa tu nak tolong orang tua kat kampung apa yang patut.. g tebas hutan n cangkul2 tanah.. so bagi sesapa yang kat utara kat kedah kalau nak TT jom..


UDEYISMAIL
Senior Photographer
Candid Syndrome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-2723510
Email : udeyismail@candidsyndrome.com
Official Website : http://www.udeyismail.com
Photo Stock : http://www.flickr.com/photos/udeyismail
YM : student_critical


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net