THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 13-Apr-2008 05:30 Email | Share | Bookmark
Recent Work

 


Portraiture group from Mexico Coming Soon..



Time nie kitorang kat bawah kaki gunung berapi Uluwatu, Bali, Indonesia


Kalau nak tengok entry bali kena tunggu



Alhamdulillah Kami Balik Dengan Selamat dan balik bekerja seperti hari-hari biasa.. Seminggu kat bali nie mcm2 pengalaman yang kami dapat kat sana.. Sampai kat LCCT badan macam tak sihat mungkin Perubahan cuaca kot .. Kami kat sana semua sihat dan bulat-bulat belaka. Bila duk sana seminggu teringat plak Teh Tarik & Roti Canai Malaysia pulak.. Makan Sana pon cukup x de laa kurang.. cuma kalau nak makan kat sana tu mcm kena berjaga2 sikit .. kot2 salah makan hidung besaq kat depan susah gak nanti.. Selama Seminggu jugak CS tutup kedai.. Bagi Semua Client yang Telefon tak dapat tu saya mintak maaf.. Then Cuti dah habis sudah.. dan balik sini jalankan kerja seperti biasa.. dan aku pulak untuk minggu nie balik ke kampung untuk jenguk orang tua kat kampung

UDEYISMAIL
Senior Photographer
Candid Syndrome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-2723510
Email : udeyismail@candidsyndrome.com
Official Website : http://www.udeyismail.com
Photo Stock : http://www.flickr.com/photos/udeyismail
YM : student_critical


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net