THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 16-Apr-2008 12:13 Email | Share | Bookmark
Casual Potraiture :








Sebelum nie aku upload gambar korang skit jek.. sbb dah janji dengan diorang balik dari Bali nak upload kena laa tunaikan janji.. Walau duduk ceruk mana pon selagi ade Internet selagi tu laa... aku tetap upload gambaq korang semua.. Balik kampung rasa mcm lum puas lagi esok terpaksa balik ke KL sebab ade Tugas yang nak kena selesaikan.. Kesian Pulak Tinggal Mak ayah kat kampung.. Insyallah Kalau ade masa lagi balik semula ke kampung.. Untuk kekawan minta maaf x sempat nak jumpa.. sbb masa x mengizinkan kena balik awal ke KL.. Dalam Masa Bercuti kat kampung banyak habiskan masa kat rumah jaa.. petang skit keluar pusing kampung.. setiap kali balik aku x pernah mis g tempat yang dulu tempat aku main masa2 zaman budak2 dulu.. Bler ingatkan balik banyak kenangan masa zaman tu.. Yelaa waktu dulu kita tpikir ingat benda2 mcm nie bila dah keje.. dah sibuk mulaa nak ingat.. tp tertanya gak mana semua kawan-kawan dulu.. kat mana diorang semua.. kampung dulu x sama mcm sekarang.. banyak beza... budak2 skrg pon makin hari makin pandai.. semangat setia kawan mcm dulu x sama.. tp tu semua kenangan laa.. dan x mungkin berulang balik.. kadang duk termenung sorang.. pikir gak .. "kalau laa aku leh jadi budak2 mcm dulu" hehe.. aku rase korang semua ade cerita masing2.. tp aku rase seronok dibesarkan dikampung.. ok laa nak pasang lagu "kampungku sudah berjaya"

Untuk gLitziaNs semua... ingat pesan aku korang sekarang bukan takat client kitorang dan korang dah officially kawan baru kitorang semua... dan nie satu cabaran untuk korang semua.. ade berani jom gie karok jommm kena selagu...

UDEYISMAIL


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net