THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 23-May-2008 16:04 Email | Share | Bookmark
Buat apa yang kita suka

Semua suka kan kalau buat benda yang kita minat.. X de halangan dan bebas untuk kita lakukan.. X semestinya minat tu berkaitan dengan photography sahaja… x kira apa-apa minat.. Waktu sekarang bila Kita dah keje sama ade yang Bujang atau dah kawin mesti akan cari apa minat aku.. minat tu kadang kita x sangka.. datang kadang2 secara tiba dan kita x dapat Jangka. Orang ckp minat yang bebetul kita dapat tengok masa kecik2 apa yang kita buat.. dari kecik apa yang selalu dia buat.. Orang selalu mencari benda apa yang dia minat..bagi isi masa lapang.. Minat nie melibatkan minat yang boleh mengeluarkan Duit dan minat yang tak mengeluarkan duit.. X salah kalau kita nak keluarkan duit semata-mata nak mencapai tahap kepuasan janji benda tu boleh buat kita suka.



Bagi Saya minat yang saya suka adalah Photography , X sangka boleh minat benda nie..Kalau x silap masa kecik2 dulu ada gak pegang2 camera ke hulu hilir bawak kamera.. walau x de kodak pon bawak gak sebab suka sangat main dengan Flash Kamera.. Seronok dapat kenakan orang.. Pegi jek dekat2 kawan petik Shutter sbb nak keluarkan Flash.. duduk Sesaja.. Ambik Kamera kat tangan Point kat muka.. Lepas tu tekan kasi kena flash dekat mata sendiri.. bila mata kelam lain mcm jek gelak sorang diri.. kira waktu tu anggap satu benda baru yang boleh saya main.. orang pesan “Jangan main flash buta mata sat lagi pa x tak dapat”. Pernah Dulu dapat hadiah yang bapak Saudara bagi masa dia baru balik dari mekah dia ade belikan Kamera, tapi kamera x leh ambik gambar laa.. “kamera Slideshow” Kat dalam 2 ada gambar2 tanah suci.. dapat jek sampai ke sudah duk main.. dari petang sampai ke malam.. hehe.. Tula kadang-kadang tak perasan benda2 mcm nie.. bila dipikirkan balik ada kaitan dengan masa lalu yang pernah kita lalu dulu… dan x sangka.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net