THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-May-2008 20:35 Email | Share | Bookmark
Sudah Sampai Waktu




Tak lama lagi.. saya akan tinggal umah lama.. dan dah sampai masa untuk saya lakukakan "Hijrah" Rasa macam sedih sesangat nak tinggalkan umah lama nie.. hampir 2 tahun disini saya berdiri dengan anda semua.. nak melangkah setapak.. rasa tersangat sayu.. bler dikenakan masa didalam 2 tahun yang lepas.. dari buta kayu. Rumah nie jugak tempat untuk saya berkerja dan berkarya..dan dari sini laa semua kenal siapa saya.. dari mana saya.. terpaksa pikir panjang sebab nak berpindah.. dan sekarang lah waktu yang sesuai dengan masa. Tak lama lagi blog nie dengan Secara Rasmi akan ditutup buat selama-lamanya.. dan disini jugak saya akan ingat sampai bila2 dari mula sampai keakhir. Terpaksa tutup rumah nie .. sebelum nie Saifulnang & mukhriz dan tiba giliran saya untuk tutup rumah nie.. Terima kasih buat semua yang telah mengenali diri saya.. anda semua telah banyak membantu saya selama saya disini.. Kat rumah nie saya x akan robohkan (x kan delete semua gamb).. biar laa dia kekal berdiri kat sini selagi fotopages x close.. sayang nak remove semua.. esok2 kalau rindu boleh laa masuk overnight jap ke.. lepak2 ke.. nanti leh citer kat anak2 hehehe

Dengan Photography nie laa... cara saya berkarya bercerita melaluai gambar.. nak melukis lukisan x cantek,nak menyanyi suara kurang sedap dan bersajak x pandai mengarang.. dengan gambar laa saya bercerita walaupun orang lain kurang faham apa yang ade dan apa cerita dalam gambar.. Kadang kita kurang sedar dalam sekeping gambar menceritakan seribu satu makna. Nilai sekeping gambar tu paling bermakna dalam hidup.. Saya tau semua orang ada koleksi gambar tersendiri daripada anda kecil sampai laa besar.. dan saya x bernasib baik.. kadang tgk orang mmg cemburu jugak sebab semua orang ada gamb koleksi daripada kecik.. bebanding dengan diri saya sendiri yang x pernah ade simpanan gamb waktu saya kecik.. terasa sangat rugi.. x de memori yang boleh saya ingatkan dan hanya satu kenangan sahaja yang boleh disimpan dalam hati.. langsung x de salam simpanan.. dulu ade tapi semua dah terbakar.. sedih pulak bila teringat benda2 mcm nie.. kalau sesapa yang ada tu simpan laa elok2.. kalau ade lagi film boleh jugak bawak g kedai.. nie langsung x de.. nanti satu masa.. mcm mana nak tunjuk dan nak kongsi dengan anak-anak ?.. Kalau laa saya ade anak,saya akan capture dari mula sampai laa akhir perjalanan dalam kita membesarkan anak-anak






UDEYISMAIL
Senior Photographer
Candid Syndrome
Colours of Asia Sdn Bhd
Tel / Fax 03-80766878 / 012-2723510
Email : udeyismail@candidsyndrome.com
Official Website : http://www.udeyismail.com
Photo Stock : http://www.flickr.com/photos/udeyismail
YM : student_critical


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net