THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 29-May-2008 20:05 Email | Share | Bookmark
Ini Adalah Entry yang Terakhir



photograph by : Saiful nang

Untuk Semua ini adalah entry yang terakhir kat fotopages nie.. sampai sini sahaja aku tulis blog nie.. terasa berat jugak nak tinggalkan blog nie.. bler nak tinggal jek teringat waktu-waktu yang lepas daripada korang x kenal.. korang kenal.. dari pada bukan kawan,jadi kawankan. Bagi sesapa yang lama tak masuk ke sini.. jangan terkejut dan bertanya apsal x update-update gambar.. Kalau x de gambar baru tu jangan lupa masuk kat sini http://blog.udeyismail.com . Sebelum nie memang dah ada blog tu.. x tp belum secara rasmi nak pindah.. pikir 2,3 kali jugak sebab sayang nak tinggalkan fotopages nie.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net