THE WEDDING PHOTOGRAPHER | UDEYISMAIL|

By: udeyismail Wedding Photojournalist

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 23-Nov-2006 11:33 Email | Share | Bookmark
Majlis Perkahwinan Faizal & awin kg batu 23 sg nibong, sekinchan

hujung sana umah azlin
masa untuk make-up
bedak ape yang azlin pakai ?
pencil untuk melukis
make-up awin siap
mahligai awin
tok wan pukul kompang dengan semangat
tepak sirih disulam bunga
jom masak
faizal solat
dengar dulu kadi cakap
faizal
faizal baca dulu k
haaa baru tandatangan
 
 
awin & faizil kena payung besaq
keris taming sari jek
flower girl
mintak berkat
 
say yeahhh


5 Haribulan tu aku dengan moqh ke Kg batu 23 sg nibong ,sekinchan sana.. bertolak dari kl rase dalam kul 5.30.. sbb kena bertolak awal dari kl-kuala selangor.. at least nanti ade mase panjang.. perjalanan ambik mase 1 jam lebih la. kali nie cover wedding cik azwin & en. faizal ( hehehe time tu kena panggil cik.. dulu ankat nikah ). sampai jek kat kg 23 belok kiri hehehe.. boleh tahan gak kg 23 nie.. cantik suasana penuh dengan cara idup kg. kg 23 nie banyak orang jawa.. Sampai umah awin dalam kul 7.30. sebelum majlis mula.. tuan rumah ajak pekena kuih dulu.. borak2 punya .. tgk org ramai kat seberang jalan.. rupa2 orang nak g tgk jenazah. ( mati kena patut ular) takut Oooo.

Majlis pon nak mula kami teruskan misi kami.. menembak dibilik awin.. orang-orang kampung awin memang sporting.. ajak bergambar jek nak .. kan senang hehehe... best gak org kampung awin masak.dalam pukul 12. faizal dengan rombongan sampai dimasjid utk akad nikah.. terkejut tgk muke faizal mcm faizal hussien ,nama dah nak sama, faizal dengan bodyguard, awin pon dengan bodyguard dia ( pengapit) .

Petang majlis pon dah nak abis bawak laa awin & faizal p sawah sessi potraiture.. mmg kat kg awin byk tempat cantik.. kg pun unit sbb pakai no. jek.. mcm seksyen 1,3,4 .ari pun dah petang kami akhir keje kami.. di kg 23 sg nibong.. pepun family awin mmg best dan sporting.. anak-anak buah awin yang comel.. buat atuk,,, time kasih dan selamat pengantin baru untuk awin & faizal

UDEYISMAIL
Junior Photographer
Candid Syndrome
+6012-2723510
udeyismail@yahoo.com
http://www.candidsyndrome.com

UDEYISMAIL PERSONAL BLOG | ART | JOURNALIST | COMMERCIAL | POTRAITURE | http://dimesihatibatu.fotopages.com






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net